30.8.11

Kicsi Kökény testvérkéje








Ann-nek készült ez a baba. Ő kérte, hogy hasonlítson egy előző babámra, Kicsi Kökény-re. Igazából csak a hajszíne lett hasonló, Ann babája teljesen önmaga lett, aminek nagyon örülök.

30 cm magas a baba, kardigánja és papucsa nyers puha gyapjúból kötöttem és horgoltam. Ruhája fehér pamutból készült, elől gombolós. Az övet horgoltam, fényes pamutfonalból. Cicanadrágja rugalmas pamutanyagból készült. Sapkáját nemezeltem és ugyanolyan szegélyt horgoltam mint amilyen az öv.

5 megjegyzés:

rojalka írta...

gyönyörűséges lett a baba.

Caroline Calis írta...

Köszönöm Rojalka!

bemka írta...

nagyon-nagyon szép ez a baba...minden apró részletében tökéletes :)

Caroline Calis írta...

Bemka, köszönöm a dícséretet! Nagyon örülök!

Jenny írta...

She is beautiful